Csoportos edzések Zsuzsával

Kismama torna

A kismama torna foglalkozásaira azokat a kismamákat várjuk, akik betöltötték már a 12. terhességi hetet és éreznek magukban energiát, igényt, hogy könnyebbé tegyék várandósságukat mozgással.

A tornán különös figyelmet fordítunk a várandóssággal együtt járó testi és lelki változásokra. A kiscsoportos foglalkozások egyszerre nyújtanak közösségi élményt, és teszik lehetővé egyéni igények figyelembe vételét, így minden alkalom egyedi lesz.

Megtanulhatják a helyes testtartást (várandósan ez nem is olyan könnyű), a gondolatok kikapcsolását, a test jelzéseire való odafigyelést, mindeközben hagyunk időt a születendő babával való kapcsolatteremtésre is.

 

Baba-mama edzés

Jó helyen jársz ha egy olyan hasznos elfoglaltság részese szeretnél lenni a Babáddal, ahol kellemes környezetben és jó csapatban a személyes igényeidet és erőnlétedet figyelembe vève kihozzuk belőled a maximumot.

Babákat 2-3 hónapos kortól egészen óvodás korig várjuk, Természetesen őket a gyakorlatokba, amennyire élvezik és akarják bevonjuk játékosan. Gyakorlatokat a fokozatosság elve alapján építem fel, és megpróbálom, egyénre szabva kialakítani, hiszen nem vagyunk egyformák.

Különösen kiemelve a hasizmok fokozott figyelmére, hiszen a várandóság alatt Ők kapták a legnagyobb terhelést!

Amíg a gyakorlatokat csináljuk, babáink ott lehetnek végig mellettünk, és számos mozdulatsor “eszközeiként” aktívan részt is vehetnek, amit kifejezetten élveznek.

A kicsik megtanulják, a mozgás szeretetét már parányi koruktól kezdve és a rengeteg test kontakt gyakorlat is nyugtatólag hat rájuk.

Tehát az Anyukák formába lendülnek a Babák pedig mozgásba!

Funkcionális edzés

A funkcionális edzés lényege, hogy a testet egészként kezeli. Nem külön izomcsoportokra fókuszál, hanem összetettebb gyakorlatokkal egyszerre mindig több izomcsoportot dolgoztat meg.

A mindennapi élet során előforduló mozgások adják az alapot a gyakorlatokhoz, tehát  , emelések, húzó és toló mozgások variációi képezik az edzés alapját. Ahhoz, hogy ezeket az összetettebb gyakorlatokat végre tudjuk hajtani, mindig stabilizálni kell a kiinduló testhelyzetünket a tartó izomzat segítségével. Ezért a funkcionális edzés igen hasznos „mellékhatásaként” erősödnek a hasizmok, mély hátizmok is.

A hagyományos alakformáló, erősítő edzésekkel ellentétben a funkcionális edzés komolyan igénybe veszi keringési rendszert is, így állóképességünkre is hatással van. Mivel az edzés összetett, szépen formálja az egész testet, és kondíciónkra is jó hatással lesz!

Igen hatékonyan dolgozhatunk eszközök nélkül is, csak a saját testünket használva. Egyre több eszköz kerül azonban forgalomba, melyekkel az ilyen típusú órák színesíthetők, hatékonyságuk még jobban növelhető.

Legismertebb közülük talán a TRX vagy Bodyrope, amely egy felfüggesztéses tréning. Instabilitásának köszönhetően kemény munkát követel a törzsizmoktól minden gyakorlat közben.

A funkcionális edzések kedvelt eszközei a különböző fajta labdák is. A funkcionális tréning típusú órákon koordináció- és gyorsaság fejlesztés is zajlik, hiszen ezen képességek fejlesztése is elengedhetetlen ahhoz, hogy testünket összehangoltan, hatékonyan tudjuk mozgatni.

Edző

Hagymási Zsuzsanna

aerobik oktató, zumba és zumba kids instruktor

Órarend

  • kedd 10 óra: Baba-mama edzés
  • kedd 11 óra: Kismama torna
  • csütörtök 10 óra: Baba-mama edzés
  • csütörtök 11 óra: Kismama torna
  • szombat 9 óra: LoveYourBelly gyakorló óra (kéthetetnte)
  • szombat 10 óra: LoveYourBelly (havonta)

Árak

Csoportos óra: 2.500 Ft

4 alkalmas bérlet: 9.000 Ft

8 alkalmas bérlet: 17.000 Ft